1. Organizatorul loteriei publicitare / concursurilor cu premii din acesta pagina este  Perutnina Romania SRL. PERUTNINA ROMANIA este o persoană juridică română, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Brasov sub numărul J08/3164/2007, CUI: RO 22780942 avand sediul in Brasov, Brasov, Bd. Grivitei, nr. A 96, Teo Logistic, etaj 1 si datele de contact: telefon: 0786497373, e-mail: rooffice@perutnina.eu. Denumita in continuare „Organizator” sau “Perutnina Romania”.

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe acest site. Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe acseasta pagina la seciune a informatii.

Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

2. Temeiul legal Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare se vor afisa pentru fiecare concurs in parte.

4. Dreptul de participare: Pot participa toți cetatenii care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos. La această loterie publicitară pot participa angajații Perutnina, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum si soții/soțiile acestora.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții pot lua parte la loterie doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice. Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

5. Mecanismul loteriei publicitare și extragerea

 Înscrierea la loteria publicitară Pentru a se înscrie în concurs, participanţii trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:

a. Să detina un cont de e-mail

b. Să aibă completate datele cerute de concurs, numele și prenumele real, pentru validarea premiului.

c. Să aibă dovada achizitiei (bon fiscal) si sa il pastreze pana la anuntarea castigatorului.  

d. Bonul fiscal trebuie sa fie din perioada desfasurarii concursului.

5.1 Extragerea câștigătorilor se va face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza datelor si bonului înscris in platforma.

Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate, nefiind nevoie de rezerve. Numărul de premii si premiile vor fi specificate punctual, pentru fiecare loterie/concurs, in parte.

Vor avea loc extrageri pentru fiecare etapă în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la încheierea etapei. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale sau concediile angajatilor Perutnina. Fiecare client care deține un cont digital poate câștiga un singur premiu în cadrul unei etape din loteria publicitară. Fiecare client care deține un cont digital Perutnina poate câștiga în mai multe etape diferite ale loteriei publicitare, fără a exista o limită.

 6. Premiile loteriei publicitare

 În cadrul loteriilor publicitare se vor specifica punctul premiile si valoarea lor cu TVA inclus.

7. Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorilor.

Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor și validarea câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului, împreună cu numele reale ale câștigătorilor, înscrise în contul Perutnina la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Perutnina. Lista numelor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului în termen de maximum 5 zile lucrătoare, după extragerea realizată. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale ori concediileor angajatilor Perutnina. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare. Câștigătorii premiilor vor fi informați de alocarea premiilor pe e-mail, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la finalizarea etapei, de regulă în ziua extragerii.  Dacă oricare dintre premii nu au putut fi acordat participanţilor câștigători din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorii și-au șters conturile pe durata prezentei loterii), Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula. Câștigătorii premiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane. Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul în care premiile nu au fost utilizate de câștigători în perioada de valabilitate a lor, orice solicitare de retransmitere ulterioară a premiilor nefiind luată în considerare. Dacă un client câștigător deține mai multe conturi Perutnina, responsabilitatea de a se conecta în cel corect pentru a revendica premiul îi revine acestuia în totalitate.

8. Taxe și impozite Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului. Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.

 9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Perutnina va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate în Romania, doar pe perioada desfasurarii concursului.

 9.1 Participarea la loteria publicitară

Datele colectate: Numele, e-mail, numar de telefon si adresa de expediere

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea și afișarea câștigătorilor. Prin folosirea contului Perutnina și îndeplinirea condițiilor de participare la loteria publicitară, participanții înțeleg ca sunt înscriși automat la loterie, datele acestora fiind folosite in scopul gestionării acestei loterii, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6, alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Perutnina, prin aderarea la Termenii și condițiile Perutnina. Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la publicarea listei câștigătorilor fiecărei etape în parte.

În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse numele participantilor. Doar numele castigatorilor vor aparea in site.

Intrarea în posesia premiilor loteriei publicitare

Datele colectate: numele, prenumele,adresa de e-mail.

Doar castigatorilor, in vederea expedierii premiilor, li se vor solicita numarul de telefon si datele de expediere.

Scopurile colectării: acordarea premiilor. Pentru a putea intra în posesia premiilor acestei loterii publicitare, Perutnina procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR (executarea unui contract, respectiv aderarea la Termenii și Condițiile Perutnina și aderarea la prezentul Regulament) în vederea transmiterii premiilor câștigate. Datele cu caracter personal ale câștigătorilor loteriei publicitare vor fi stocate pentru o perioadă de 10 luni. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor în general se stochează conform prevederilor Politicii de Confidențialitate și a Termenilor și Condițiilor de utilizare Perutnina   în vigoare.

 9.3 Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Perutnina nu le cere în mod expres. Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Perutnina procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților. Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Perutnina din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Perutnina trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la concursuri.

9.4 Drepturile participanților În temeiul dispozițiilor GDPR (art. 15) aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește. Termenul de răspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile. Vă puteți exercita următoarele drepturi:

• De acces și de obținere a unei copii a datelor pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește;

 • În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe un consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare;

 • De rectificare a datelor inexacte, în condițiile art. 16 RGPD;

 • De ștergere a datelor, în cazul în care prelucrarea nu mai este necesară în vederea atingerii scopului preconizat al prelucrării, în condițiile art. 17 RGPD;

 • De opoziție în ceea ce privește prelucrările întemeiate pe interesul legitim al Perutnina sau comunicările de marketing, în condițiile art. 21 RGPD;

• De portabilitate și de restricționare a prelucrării, în condițiile art. 20 si art. 18 RGPD. 9.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la art. 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: concursuri… sau a unei cereri scrise la adresa: Perutnina publicata in sectiune contact. De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente. Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate generală a Perutnina și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://policoncurs.ro

10. Reclamații și litigii

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www. ro secțiunea Contact.

Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

11. Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite. Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite. Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigători sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiile oferite. Dreptul de proprietate asupra premiilor aparține în exclusivitate câștigătorilor care îndeplinesc condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiilor. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet. Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate la art. 5 al prezentului Regulament.

12. Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

– au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

7 / 7 – intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul loteriei publicitare. Loteria Publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor art. 1 de mai sus. Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru loteria publicitară. Loteria  publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect. *Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă. În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;

b. tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace. Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

 13. Regulamentul loteriei publicitare Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament. Regulamentul oficial al loteriei publicitare este disponibil în mod gratuit pe www. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acestuia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Perutnina Romania SRL

Brasov, Bd. Grivitei, nr. A 96,

Teo Logistic, etaj 1

Tel: 0786497373

E-mail: rooffice@perutnina.eu


PERUTNINA ROMANIA este o persoană juridică română, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Brasov sub numărul J08/3164/2007, CUI: RO 22780942

Telefonul consumatorului (ANPC): 021 9551